torstai 11. syyskuuta 2014

Counting days!!


Löysin itteni tuolta internetistä, moi.

Kaks viikkoa ja yks päivä ja tän tytön puolen vuoden työpätkä on paketissa! 
Välillä tuntu, että eihän tää ikinä lopu, mutta nyt voi jo sanoa että kello soi enää vaan 13 kertaa ennen aamukolmea!! :D (juu, lasken jo aamuja)




Töistäni vaikka kuinka tykkäänkin, on kyllä huikeeta tietää, että kahden ja puolen viikon päästä oon tyytyväisenä Phuketissa hengähtämässä 8) Saatte nyt tiivistelmän mun kuluneista muutamasta viikosta täällä kevättä kohti suuntaavassa Ozin ihmemaassa, koska laiska bloggaaja ei oo paljon jaksanut naputella. Mä en vaan jotenkin tätä eloa täällä ajattele mitenkään erikoisena, tai ainakaan niin erikoisena, että tuntus et on kirjoittamisen aihetta. 

Kuluneet viikot tuttuun tapaan kulunut pääasiassa perinteisellä kuus päivää viikosta töissä- kaavalla.  Kevät tekee tuloaan, mutta osaa se silti aamulla olla jäätävä keli (johon nykyään lasken jo sen, kun on alle +10..). Alkuviikosta saatiin myös nauttia yli 100km/h puhaltavista tuulenpuuskista ja ukkosmyräköistä ja kiitos sen, ainoa kerta ku olin avaamassa juurikaan koko läppäriäni, netti pätkäsi ja skypeily kotiin päin kesti kokonaiset kolme minuuttia. No ens sunnuntaina uudestaan. Viiden tunnin aikaero on just sen verran paha, että ei mitään tsäänssejä skypeillä kotiin kuin vlopun vapaapäivänä, eikä tää mun elämänrytmi paljon anna periksi pysyä pidempään hereillä arkipäivinä, se on viimeistään 8pm ku mun kanssa kommunikointi väsymystilan takia alkaa olla aika heikkoa :D Tai sit se on niin hervotonta, ettei tuu mitään. Sain tossa yks ilta kuulla, että onneks ihmisiä ei kloonata, koska kahta mua ei vaan kestäis kun naurettas kokoajan. Musta tuntuu, et mun naurukohtauksille (joista kiitos siis ihan vaan omille hyville vitseille tai päänsisäisille ajatuksille) ei oikein löydy ymmärrystä. Oon tässä nyt repiny erityisen paljon huumoria myös ihan perinteisestä suomalaisesta vittuilusta, kauppalistassa väärinkirjoitettu "toliet paper" oli musta esimerkiks ihan uskomattoman hauskaa. Oon kyllä ihana.




Toinen yrittää ottaa päiksyjä ja yli-innokas heppatyttö94 tahtoo vaa selfieitä

No mutta oonhan mä nyt muutakin tehny ku vaa töitä! Hengaillu kamujen kanssa, syöny roskaruokaa (kuinka yllättävää), käyny kampaajalla ehkä neljän vuoden tauon jälkeen (pomon sanoin "u look like an orangutan"), ottanu päikkäreitä, käyny IKEAssa vetämässä lihapullia, tuijottanut lukemattomia jaksoja Under the Domea, käyny ulkona ja vältellyt tehnyt tylsiä aikuisten juttuja ja kotitöitä. Kotoa sain myös vihdoinkin saapuneen herkkupaketin, joten salmiakkivajettakin vähän korjattu. Maistatin myös turkinpippurin tolla kiwipoitsulla ja olis kyllä ollu videoinnin arvoista hahhaha.


Jee mä ja mun uus tukka


Bloody Europeans!





Ja ah, kuinka mä rakastankaan elämäni ensimmäisiä kunnon veronpalautuksia! Pari tonnia pamahti tilille ja tunnen oloni lähes miljonääriksi 8) Sain siis kaikki maksetut verot huhtikuulta heinäkuun alkuun asti takaisin. Sitten vielä tulevat farmiduunit eli lisää tienestiä tiedossa. Kelpaa lähtee thaikkulaan ja suunnitella lisää reissuja! Thaimaan parin viikon reissun jälkeen kotiudun pariksi päivää ja sitten suunnaks Touchstone Farm, jonne meen tekee kolmen kuukauden pätkän kakkosvuoden viisumia varten. Iso siitosfarmi, joten heppahommat jatkuu! So excited :) paikkakaan ei ole kovin kaukana, about tunnin
ajomatka Perthistä.

Mun on nyt vedettävä suklaalevy terveellinen lounas naamariin ja ehkä kaivauduttava takas peiton alle.

Cheers!x







1 kommentti: