perjantai 4. heinäkuuta 2014

Caversham Wildlife Park ja kirppareita


Moi!

Vapaapäivään herätty "vasta" seiskalta aamulla, heräillä kyllä aloin jo about neljän aikaan, mutta ei se onneks kauaa ottanut et sai unta uudestaan. Sängystä (about tunnin vötkyilyn jälkeen) hilpaisin suoraan pienelle juoksulenkille ja aamupalaa naamaan vedellessä aloin miettiä jotain kivaa päivänvietettä. Kotoa olin päättäny poistua enivei, viime sunnuntainen vp meni nimittäin ruokakauppaa lukuunottamatta kotona ja pääasiassa sängyssä maaten :D Ja mä ku tunnetusti oon tämmönen animallover94, kaikki eläintarhat ja puistot saa mut innostumaan kun jonkun pikkulikan. Suunnaksi otin siis Caversham Wildlife Parkin, jonne kotoa ajeli vajaan puolisen tuntia. Sisäänpääsy puiston kokoon nähden on aika hintava (25aud), mutta sydän suli tälle paikalle viimestään kun näki kaikki vauvakengurut ja tuituitui.













Koska Blogger on niin kurjan hidas tänään ettei kuvien lataamiseen ei riitä oikein hermot, mutta kyllä mä nyt koettelen kärsivällisyyttäni ja yritän parhaimpia latailla. Puisto oli tosiaan aika äkkiä kierrelty, ehkä pari tuntia siellä kaikenkaikkiaan vietin, luulisin ainakin kaikki osat kiertäneeni. Mun suuntavaistolla sitä ei kyllä ikinä tiedä, jos oonki vaan ympyrää kiertäny ja osan missannut. :D Kotimatkallakin vedin niin tyylikkäästi taas väärästä rampista ja eksytin itteni ja puhelimestakin loppui sopivasti credit niin ettei netti = gps toiminu. Hehheh. Mä en kyllä edes panikoi, vaikka oon ihan eksyksissä ku oon niin tottunut siihen ettei oo mitään hajua sijainnista. 














Kotona kävin välillä syömässä ja sitten painuinkin kirpparikierrokselle. Saaliina pari mekkoa, jotka olikin ihan tarpeeseen, jos tässä nyt vaikka lähtis tuulettumaan lähiaikoina ;) Mutta kiva ja nopeesti mennyt vapaapäivä takana ja yllättäen taas työt aamulla kutsuu puol neljältä. Cheers!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti