keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Peruspullaa


Hejdå, ei oo tullut mitään naputeltua ihan sen takia, ettei juurikaan oo ihmeempiä kerrottavaa. Töitä oon tehnyt samalla tahdilla kuin ennenkin, teemalla mä jokapäivä töitä teeeeeen (okei en oo edelleenkään luopunu yhdestä vpstä per viikko). Päivät kuluu vauhdilla ja töissäkin on ollut pääasiassa aika kivaa. Sain kuulla työkaverilta, et oon iloisin suomityttö, mitä on tavannut. :D Ja onhan meitä tuolla ollut. Jaksan kuulemma hymyillä ja naureskella, vaikka tehtäskin jotain samaa tylsää shittiä ku aina. Musta vaan töissäkin aika menee paljon mukavammin, kun ei vaan murjota ja valita :) Ja tykkään mun duunista. Monesti se töissä viihtyminenkin on ihan asennekysymys. Entäs jos miettiski kaiken sen valittamisen ja kitisemisen sijasta vaikka sitä, et meillä sentään on töitä, saadaan asianmukaista palkkaa ja ollaan kykeneviä tekee duunia? Mä ainakin oon tyytyväinen. Ja myös siihen, et teen töitä hevosten kanssa. Ei se oo mitään hehkeetä duunia tai iiseintä, mut noiden kopukoiden takia mä herään aamuisin. Ja miten mukava tunne onkaan sit kun talli on siisti, kaikki hommat on sille aamua tehty ja hevoset köllöttelee työnteon jälkeen tyytyväisinä.

Viimeks mä tänä aamuna vähän taisin yhdelle tytölle ärähtää sen asenneongelmasta hah. Ärsyttää vaan suunnattomasti kuunnella sitä "mä oon niin väsyny, vittu mitä bullshittiä tää on, ei kiinnosta, tahon kotiin" ja seurata vierestä, ku toinen kävelee vaikka ympyrää, että pystyy välttelemään niitä hommia joita ei huvittais tehdä. Jos sieltä haluaa kotiin, niin mun logiikalla ainakin asiaa auttas enemmän se, et laittas vipinää kinttuihin ja lopettas kitinän ja sluibailun. Jos listassa on enää yks ainoa hevonen, joka pitää viedä radalle ja kehtaat venailla tallilla 10-15 minuuttia tekemättä yhtään mitään ja ootella et joku muu vie sen, niin musta silloin oli jo oikeutettua kysyä, että ootko sä vittu tosissasi :D "Mutku mä en tykkää tosta hevosesta, se on ärsyttävä. Sitäpaitsi tein just karsinoita, en jaksa kävellä" no ei siinä mitään sitten, perustelut hyvät. Eihän me muut töitä tehdä tässä, niin mee sä vaan takas pakettiautolla niin mäpä lähen radalle sit ton (odottelun takia vielä ärsyttävämmän) oripenskan kanssa, joka ois voinu olla radalla jo ajat sitten, jos oisit vaan vaivautunu liikuttamaan persettäsi.

No mut, oon mä vähän muutakin tehny ku koneja vaan hoivannut ja kakkaa mättänyt. Viime vloppuna lähdettiin yhden toisen suomitytön kanssa viihteelle Perthin keskustaan. Drinksuja juotiin siellä täällä ja juostiin korkkareilla ja ilman. Saatiin myös epäluuloisille poliiseille selitellä, että mitä ihmettä puuhataan, kun junaan yritettiin ehtiä ja tienviertä korkkarit kädessä pingottiin, mitä nauramiselta ehdittiin. Mukavia tyyppejä tavattiin ja pidettiin kivaa. Alla olevat kuvat on otettu the Aviaryssa, jonka kattoterassilla hetken aikaa hengailtiin:)






Vielä tasan kaks kuukautta töitä Trevorilla jäljellä ja sit vähä uusia tuulia. Eka pienelle lomareissulle lataamaan akkuja ja sit tekemään farmille duunia. Tarkemmat suunnitelmat on vielä auki, mutta hevosten kanssa työntekoa tarkoitus jatkaa ja lähteä ainakin siksi vaadittavaks kolmeksi kuukaudeksi johonkin:) Tarkottaa siis nykyisestä kämpästä luopumista ja maisemanvaihdosta luultavasti aikalailla keskelle ei mitään. Saas nähä mitä tää elämä taas tuo tullessaan!   







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti